Шон Лейден. Джерело: PlayStation
Шон Лейден (Shawn Layden), колишній голова PlayStation Worldwide Studios, висловив думку, що мультиплатформенна стратегія Microsoft може бути успішною, подібно до підходу Sega після виходу з ринку консолей. Він зазначив, що випуск ігор на різних платформах може зменшити ефект "втрачених можливостей" (FOMO), який зазвичай використовується для залучення гравців до конкретної екосистеми.
Що відомо
Лейден підкреслив, що мультиплатформенний підхід є хорошою стратегією, особливо в умовах зростання витрат на розробку ігор. Він навів приклад Sega, яка після завершення виробництва консолі Dreamcast у 2001 році перейшла до випуску програмного забезпечення для різних платформ, що виявилося успішним кроком.
Нещодавно Microsoft оголосила про плани випуску своїх основних ігор, таких як Forza Horizon 5 та Indiana Jones and the Great Circle, на PlayStation 5. А генеральний директор Microsoft Gaming, Філ Спенсер, зазначив, що компанія не має обмежень щодо того, які ігри можуть бути випущені на інших платформах.
Лейден також зауважив, що мультиплатформенна стратегія може ускладнити створення відчуття ексклюзивності, яке часто використовується для залучення гравців до певної платформи. Однак він визнав, що такий підхід має історичні прецеденти і може бути успішним, якщо реалізований належним чином.
І враховуючи усі останні події з ігровим підрозділом Microsoft, ця стратегія має дуже хороший вигляд. Нагадаємо, що 64% витрат гравців на ігри Microsoft у грудні припали на PlayStation.
Джерело: Kiwi Talkz