Три роки тому творець ігрової франшизи Yakuza (нині Like a Dragon) Тосіхіро Нагоші (Toshihiro Nagoshi) залишив студію Ryu Ga Gotoku і заснував власну компанію.
Нагоші поки не представив офіційно свою нову гру, але поділився першими подробицями.
Що відомо
Японський геймдизайнер дав інтерв'ю виданню Famitsu, у якому розповів, що не прагне випустити величезну гру, але це все ж таки буде велика історія людської драми, у якій сюжет відіграватиме важливу роль. Творець Yakuza вважає, що ринок переповнений іграми, проходження яких займає сотні годин, тому він запропонує проєкт, який можна пройти "протягом розумного періоду часу". За його словами, масштаб ранньої версії наразі занадто великий, тому команда Nagoshi Studio займається зменшенням контенту.
Гра буде складна, комплексна і розрахована на дорослу аудиторію, розробники докладають усіх зусиль, щоб вона не була нудною. Нагадаємо, раніше Тосіхіро Нагоші повідомляв про бажання зробити гру, схожу на роботи Квентіна Тарантіно.
Джерело: Automaton