Банер Japan Studio. Джерело: Sony
Колишній виконавчий директор PlayStation Шухей Йошида розповів про причини закриття Japan Studio, зазначивши, що ринок став "дуже складним" для ігор цього типу.
Що відомо
У своєму інтерв'ю для подкасту Sacred Symbols, Йошида, який залишив PlayStation після 30 років роботи, підкреслив, що закриття Japan Studio було зумовлене змінами на ринку. Він зазначив, що Sony змістила фокус на великі AAA-ігри, а менші проєкти студії не змогли знайти успіху.
"Під час моєї роботи я не зміг досягти успіху з іграми-сервісами та не зміг забезпечити успішні проєкти з Японії орім Gran Turismo", — пояснив він. "Великі ігри ставали ще більшими, інді-ігри заповнили цю прогалину, а ринок АА ігор, здається, зник".
Закриття Japan Studio відбулося 1 квітня 2021 року в рамках реорганізації. Більшість співробітників студії були звільнені після того, як їхні контракти не були продовжені. Деякі з них пізніше створили нові студії та проєкти.
Хоча насправді, якщо правильно просувати АА ігри, то вони гарно будуть продаватися, але це вже питання до менеджерів і шкода, що Japan Studio була закрита.
Джерело: Sacred Symbols