Скриншот майбутньої гри Liquid Swords. Джерело: Liquid Swords
Шведська студія Liquid Swords, заснована автором Just Cause Крістофером Сундбергом з Avalanche Studios, змушена скоротити штат співробітників, щоб "адаптуватися до поточних бізнес-умов". Кількість звільнених працівників не розголошується.
Що відомо
Студія, заснована у 2020 році, працює над дебютним проєктом – "сюжетно-орієнтованою грою з відкритим світом у стилі нуар, розробленою на Unreal Engine 5".
У заяві студії зазначається, що розробка гри триває, але скорочення необхідні для забезпечення "довгострокової стабільності".
"Я обіцяв нашим співробітникам та акціонерам успіх і побудову студії, яка переосмислить розробку ігор з невеликою командою експертів та стійкою моделлю роботи", – заявив Сундберг.
"Хоча ми досягли багато чого, зміни ринкових умов не дозволили нам досягти успіху у встановлені терміни. В результаті ми повинні розлучитися з талановитими людьми, які зіграли важливу роль у нашій подорожі. Це неймовірно важко, але ми залишаємося відданими нашому баченню і продовжимо працювати над нашою інтелектуальною власністю та першою грою з відданою командою".
Згідно з інформацією на сайті студії, Liquid Swords планувала розширити штат до 100 працівників до початку 2024 року, але невідомо, чи була досягнута ця ціль.
Ці плани розширення були оголошені після того, як NetEase інвестувала в студію нерозголошену суму, щоб допомогти реалізувати своє бачення "якісно-орієнтованого підходу до розробки ігор".
Джерело: @LiquidSwords